Intrebari frecvente

Acasa/Intrebari frecvente
Intrebari frecvente2020-11-13T12:48:10+02:00
Care este adresa showroom-ului (program de lucru).2020-10-07T14:08:43+02:00

R: Adresa showroom-ului CELO este: Str. Drumul Între Vii Nr. 12, Sector 3, București

Program de lucru: Luni-Vineri 10:00-18:00

Cum pot să plătesc în Showroom / Site ?2020-10-07T14:07:04+02:00

R: În Showroom: se poate achita cu cardul sau numerar (cash).

Pe Site: se poate achita cu cardul la finalizarea comenzii, prin ordin de plata (OP) sau numerar (ramburs/cash) la primirea coletului.

Cum pot folosi punctele de fidelitate ?2020-10-07T14:05:30+02:00

R: Punctele de fidelitate acumulate în cont pot fi utilizate înainte de finalizarea comenzii in coșul de cumpărături.

Ce valoare au punctele de fidelitate ?2020-11-10T13:01:52+02:00

R:  1 punct de fidelitate = 1 leu

Punctele de fidelitate se acumulează astfel:

la fiecare 90 lei din suma de comandă, primești înapoi 1 punct de fidelitate = 1 leu (punctele de fidelitate au o valabilitate de 1 an de la data primiri).

În cât timp primesc banii înapoi pentru produsele returnate?2020-10-07T12:42:10+02:00

R: Plata pentru comenzile returnate se face după aprobarea returului, în termenul de 4 zile lucrătoare.

După verificarea stării produsului și aprobarea returului, vei fi contactat pentru a îți comunica data la care a fost programată plata.

Se poate plăti în rate o comandă ?2020-10-07T13:59:44+02:00

R: Desigur. Poți achita comenzile tale în rate.

*vezi aici detalii despre cardurile admise și numărul de rate disponibile.

Pot face achiziții prin SEAP / SICAP ?2020-10-07T14:14:13+02:00

R: Desigur.

Pentru achiziții prin SEAP/SICAP, ne puteți contacta pe adresa de email: vanzari@celo.ro

și puteți specifica produsul/produsele pentru care doriți să faceți achiziția și cantitatea necesară,

împreună cu întrebările sau informațiile necesare.

Pentru cât timp sunt rezervate produsele comandate în showroom ?2020-10-07T14:16:26+02:00

R: Produsele comandate în showroom vor fi rezervate pentru 7 zile de la data finalizării comenzii.

În cât timp se livrează produsele de la plasarea comenzii ?2020-10-07T14:20:31+02:00

R: Durata estimativă de livrare este de 24-48 h de la plasarea comenzii – de regulă, coletele sunt livrate în ziua lucrătoare imediat următoare predării coletului către curier.

*Comenzile primite până la ora 16:00 sunt procesate și predate către curier în aceeași zi.

*Comenzile plasate după ora 16:00 sunt pregătite și predate curierului în ziua imediat următoare.

*Comenzile plasate vineri după ora 16:00 și în weekend, sunt predate curierului luni.

* Excepții se pot întâmpla în perioadele din an în care fluxul de colete livrate de către curieri crește foarte mult: Crăciun și Sărbători, Black Friday, Weekend-uri prelungite, etc.

Pot schimba datele de facturare ?2020-10-07T14:22:14+02:00

R: Desigur.

Dacă doriți să schimbați datele de facturare pentru o comandă deja plasată,

ne puteți contacta telefonic: 0748 118 038 sau pe email suport@celo.ro ori pe

chat-ul site-ului încât să modificăm înainte de finalizarea comenzii datele de facturare.

Cum pot anula sau modifica o comanda activă (care nu a fost predată curierului spre livrare)?2020-10-07T14:24:14+02:00

R: Dacă doriți să modificați o comandă plasată, ne puteți contacta telefonic: 0748 118 038

sau pe email suport@celo.ro ori pe chat-ul site-ului încât să modificăm comanda înainte de a fi predată către curier.

Am greșit un produs din comandă. Ce trebuie să fac?2020-10-07T14:27:20+02:00

R: Ne puteți contacta telefonic: 0748 118 038 sau pe email suport@celo.ro

ori pe chat-ul site-ului încât să inițiem procedura de înlocuire a produsului cu cel potrivit.

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac ?2020-10-07T14:29:28+02:00

R: Ne puteți contacta telefonic: 0748 118 038 sau pe email suport@celo.ro

ori pe chat-ul site-ului încât să inițiem procedura de înlocuire a produsului cu cel potrivit.

Cum fac returul ?2020-10-07T15:01:43+02:00

R: Returul se face simplu, în 3 pași:

1. PRELUĂM PRODUSUL DE RETURNAT

2. ÎL VERIFICĂM/ TESTĂM

3. ÎȚI RETURNĂM BANII ÎN CONT

vezi aici formularul de RETUR !
Cum procedez pentru garantie ?2020-10-07T15:01:07+02:00

R: Soluționezi simplu situațiile de garanție, în 3 pași:

1. PRELUĂM PRODUSUL ÎN GARANȚIE

2. ÎL VERIFICĂM/ TESTĂM

3. ÎȚI OFERIM ÎN MAXIM 3 ZILE O SOLUȚIE

vezi aici formularul de GARANȚIE!
Oferiți și partea de montaj ?2020-10-07T14:40:08+02:00

R: Desigur.

Contracost, te putem ajuta și cu montajul pieselor achiziționate.

Cum pot preda device-urile pentru montaj?2020-10-07T14:42:46+02:00

R: Puteți aduce device-ul în showroom Celo (Str. Drumul Între Vii Nr. 12, Sector 3) sau îl puteți expedia prin curier foarte bine ambalat.

După ce recepționăm device-ul întocmim fișa de intrare în service și produsul va fi preluat de către colegii de la tehnic.

Te ținem apoi la curent cu progresul reparației prin telefon/ email/ whatsapp.

Cât timp durează operațiunile de service ?2020-10-07T14:45:06+02:00

R: Timpul estimat pentru operațiunile uzuale de service este de 1-3 zile.

* timpul poate fi extins în funcție de dificultatea identificării defectului,

durata testelor de funcționare și remedierea defectelor care implică operațiuni complexe de service.

Pot să fac montajul cu piesa proprie ?2020-10-07T14:46:01+02:00

R: Desigur.

Se poate face și montajul cu piesa proprie și se vor achita doar costurile aferente montajului.

Go to Top