Cum procedez pentru garantie ?
R: Soluționezi simplu situațiile de garanție, în 3 pași: 1. PRELUĂM PRODUSUL ÎN GARANȚIE 2. ÎL VERIFICĂM/ TESTĂM
R: Soluționezi simplu situațiile de garanție, în 3 pași: 1. PRELUĂM PRODUSUL ÎN GARANȚIE 2. ÎL VERIFICĂM/ TESTĂM
R: Returul se face simplu, în 3 pași: 1. PRELUĂM PRODUSUL DE RETURNAT 2. ÎL VERIFICĂM/ TESTĂM 3.
R: Ne puteți contacta telefonic: 0748 118 038 sau pe email suport@celo.ro ori pe chat-ul site-ului încât să
R: Ne puteți contacta telefonic: 0748 118 038 sau pe email suport@celo.ro ori pe chat-ul site-ului încât să
R: Dacă doriți să modificați o comandă plasată, ne puteți contacta telefonic: 0748 118 038 sau pe email
R: Desigur. Dacă doriți să schimbați datele de facturare pentru o comandă deja plasată, ne puteți contacta telefonic:
R: Durata estimativă de livrare este de 24-48 h de la plasarea comenzii – de regulă, coletele sunt
R: Produsele comandate în showroom vor fi rezervate pentru 7 zile de la data finalizării comenzii.